יום שבת, 8 בדצמבר 2007

משחקי רשת


אז מהם משחקי רשת ?
אנחנו פה נותנים קישורים למשחקי רשת, אבל לא הסברנו בכלל מה הם, לאלה שלא יודעים.

אז ככה:
משחקי רשת הם, כפי שאפשר להבין מהשם שלהם, משחקים שמשחקים ברשת.
אלה המשחקים בדרך כלל מיוצרים בטכנולוגיית פלאש, או לפעמים בטכנולוגיית ג'אווה (פחות נפוץ).
משחקי רשת מאופיינים בכך שהם משחקים שלא צריך להוריד למחשב, ואפשר לשחק אותם בדפדפן האינטרנט.
משחקים קלים, שלוקח להם מקסימום דקה להטען (אלא אם כן זה איזה משחק מיוחד או משהו), והם גם לא ארוכים, ולא צריך לשבת עליהם שבועות וחודשים (כמו GTA למשל) בשביל לסיים אותם.
משחקים קלילים, נחמדים, ומשעשעים. כל גיל יוכל למצוא לעצמו את המשחקים המתאימים לו, מגיל 3 עד האנשים המבוגרים.

אפשר למצוא את משחקי הרשת במגוון קטגוריות שונות: משחקי פעולה והרפתקאות, משחקי חשיבה, משחקי זריזות, משחקי ספורט ומירוצים, יו ניים איט.

בקיצור, אם תמצאו אתר טוב של משחקי רשת, תוכלו להעביר שעות על גבי שעות בלי להשתעמם.

מאמר נחמד העוסק במשחקי רשת: http://www.articles.co.il/article/8443/

תגובה 1:

  1. אנונימי31/1/11 14:44

    אני לא מצליחה לעבור את שלב 45!!!!!!!!!!
    דיי אני ניסתי הכי הרבה שאני יכולה אני על השלב הזה כבר חצי שנה
    כל יום אני עושה כמה משחקים ולא הולך לי באמת שלאאאאאאאאא
    יואואוא מה עושים!??!?!?!
    תעזור לי!
    זה שאמרת ללכת לצד זה לא עוזר לי בשיטטט

    השבמחק