יום שלישי, 24 ביוני 2008

כדור באוויר


מי לא אוהב משחקי ספורט? כדורסל, כדורגל, טניס, פינג-פונג, באולינג וכו'. כולם אוהבים ספורט, לפחות משהו. המשחק הבא כולל בתוכו כמעט את כל משחקי הכדור האפשריים.
במשחק הזה אתם משחקים עם איש קטן (לא יודע אם זה ממש איש, יש לו רק ראש ורגליים), שכל מטרתו בחיים היא להקפיץ כדורים על הראש. כן כן, להקפיץ כדורים על הראש. יש איזה תותח כזה שיורה עליו כדורים, כל פעם כדור מסוג אחר, והאיש צריך להקפיץ את הכדורים האלה כמה שיותר זמן, בלי שאף כדור יעצור על הרצפה (מותר שהכדורים יפגעו ברצפה, אבל שלא יפסיקו לקפוץ). ברגע שאחד הכדורים מפסיד לקפוץ ועוצר על הרצפה, אתם נפסלים. בואו נראה כמה זמן תוכלו להחזיק ולהקפיץ את הכדורים בלי שאף אחד יעצור על הרצפה.

איך משחקים?
עכבר - תזוזה ימינה ושמאלה.
כפתור עכבר שמאלי - התכופפות. עזיבת הכפתור מבצעת קפיצה.

קישור למשחק:
http://www.flash-game.net/game/1351/air-ball.html

בהצלחה!

יום ראשון, 22 ביוני 2008

רובוט הזמן

שלום! אחרי הרבה זמן שלא כתבתי שום דבר, אני חוזר לכתוב פוסטים ולהוסיף קישורים אל משחקים מעניינים וטובים ברשת. מצטער שהרבה זמן לא כתבתי והשארתי אתכם עם קישורים ישנים של משחקים ישנים שכבר בטח חרשתם להם את הצורה. לא נורא, עכשיו נתחיל לחדש. שנתחיל?

היום אני מביא לכם משחק חשיבה. לא סתם משחק חשיבה, משחק חשיבה מאתגר ומהנה. כן, גם חשיבה יכולה להיות מהנה, למה לא?

המשחק נקרא "רובוט הזמן".
המטרה של כל שלב במשחק הזה היא לאסוף את כל גלגלי השיניים המסתובבים, ולהגיע לדלת של סוף השלב. זה אולי נשמע פשוט, אבל זה בכלל לא פשוט מכיוון שיש דלתות שבשביל לפתוח אותן צריך לעמוד על מתג כלשהו. גם זה נשמע פשוט, אבל כשצריך ש-2 דלתות תהיינה פתוחות בעת ובעונה אחת (כן, כן!!), זה הופך להיות טיפל'ה יותר מסובך.

אז איך עושים את זה? פשוט מאוד! חוזרים בזמן! אתם מבצעים פעולה (או פעולות) מסויימת (או מסויימות), ואז חוזרים בזמן, ואתם רואים את הרובוט שלכם חוזר על הפעולות שעשיתם, ובנתיים אתם יכולים (עם הרובוט ש"בהווה") להמשיך להתקדם.

משחק כמו שאמרתי מאתגר ומהנה, כדאי.

איך משחקים ?
חצים - תזוזה לכל הכיוונים.
רווח - חזרה בזמן.

קישור למשחק:
http://www.onemorelevel.com/game/time_bot